Egon <3

För ungefär en vecka sen så tingade jag en liten snutt, Hooded mm, dumbo. Född 5/11-13.
 
Äntligen så fick jag tag i en sådan, jag har länge velat ha just en dumbo, i hooded teckning! 
Den lilla snutten hittade jag hos en uppfödare i Klippan.. Absinth's råttor.
Jag har en stor lång lista på namn och hittade nästan direkt ett namn som kändes bra till honom, Egon.
 
Nu är det bara denna väntan och längtan på att få hem honom, den 10 december är han 5 veckor gammal. Så får stå ut tills dess ;)
 
 
VIll dela med mig av bilder på hans föräldrar och på honom. Alla bilderna är lånade/tagna av Linda (uppfödaren).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mamman
 
 
Pappan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Så söta alla tre!

2013-11-22 @ 11:22:31
URL: http://fellforbooks.blogg.se/
Postat av: Sukilukii

Ja jätte söta! :)

2013-11-23 @ 00:07:18
URL: http://sukilukii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0