Mycket att göra ~

De senaste dagarna har jag inte kunnat skriva något inlägg här även fast jag velat uppdatera. Men fullt upp har jag haft, det har skrubbats massa burar, möblerats om, hämtat Geisha i söndags och Obsidian flyttade då med, det har introduserats "nya" råttor till de stora flockarna, och som sagt massor har det varit. 
 
Som jag skrev, så var jag och hämtade hem Geisha (Amanitas Proserpina) i söndags, hon flyttade in samma dag till alla de andra små damerna och introduktionen gick super bra! De gillar varandra och redan första dagen sov de tillsammans i en stor hög! :)
 
I samma veva som Geisha hämtades så lämnades även älskade Obsidian tillbaka till uppfödaren, så då blev Buddha ensam i buren och valde då att låta han träffa alla andra pojkarna ute för att se hur det funkade. Allt gick bra, Buddha var lite sådär att han ville sätta de yngre på plats, dock så gick det inte så bra med Aoi den äldsta, dom bråkade en del och satte Aoi och Bino i egen bur, för tillfället. Då de blev för oroligt och nervöst bland alla andra, (Aoi gick lös på alla andra när han små bråkade med Buddha).
 
Nu sitter alla flickor tillsammans i en bur, Buddha sitter med de yngre grabbarna i en bur och gammla gubbarna Aoi och Bino i en annan bur.
 
Eftersom jag älskar foton osv, så tänkte jag också dela med mig av en massa bilder som togs vid introduktionerna på alla små älsklingar!
 
 
Geisha, precis hemkommen.
 
 
 
Trött snutta.
 
 
 
Inoue. (Geisha fick först träffa de två jämngammla flickorna innan de äldre kom ut med).
 
Geisha, Nel och Inoue.
 
Inoue & Geisha.
 
 
Nel.
 
 
 
 
Man måste ju vara ren! ;)
 
 
Inoue och Nel.
 
 
Och så alla damerna :) Svårt att fota dom då de sprang omkring hela tiden :p
 
Matte kära <3
 
 
Och så bilder på pojkarna, när de var ute tillsammans med Buddha! Det här är Lucifer.
 
 
Reita.
 
 
Buddha och Ishida.
 
 
Reita, mattekär och ville komma och lägga sig hos mig! :P
 
 
 
 
Ichigo pussas <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0