Råttvakt

I onsdags kom min väns råttor hit. Ska vara råttvakt en vecka eller så. Lite kul, då får jag träffa min älskade Buddha med som för tillfället bor på foder hos henne med hennes råttor. 
 
Igår släppte jag ut dom så de fick springa av sig lite. Och potatis fick dom också, vilket dom gillade :)
När de var ute passade jag även på att städa och inreda deras bur, bara för det alltid är lika kul med inredning både för mig och för de små <3 
Nu ligger allihopa i hängmattan och korgen jag satte in till dom ;)
 
Alla råttor förutom Buddha är ju bebisar från mig, två från Gucci's kull och en från Bleachkullen (Rukias kull).
 
 
Delar med mig av lite bilder jag tog då dom var ute. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0