Bilder, bilder & bilder!

Eftersom jag älskar att fota mina underbara djur så tänkte jag göra ett inlägg här och dela med mig av några nya bilder på mina underbara långsvansar! :)
 
Dom är tagna en morgon/förmiddag, då de fick lite frukost efter att dom vaknat :P
 
Trötta pojkar, Lucifer, Reita sover med stora Aoi :)
 
Den som väntar på något gott.. väntar aldrig för länge ;)
 
 
Lilla Reita står med ena bakbenet på matskålen, såg lite kul ut, denna ställning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så flickorna..
 
 
Trötta flickor! :P
 
 
 
Vet inte hur jag lyckades, men bilden blev lite konstig/rolig på Gucci som sträcker på sig och ser hur platt ut som helst när hon samtidigt gäspar :)
 
 
 
 
Frukost, gröt nomnom..
 
 
 
 
 
Rukia och bebisarna som fick middag, och ungarna smakade med, mellan allt bus och spring. :)
 
 
 
 
 
Kokt pasta, morötter och ärtor, smaskigt tyckte dom att det var!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0