Bleachkullen, 3 veckor idag! ~

Idag blir mina små underbaringar hela 3 veckor. Tiden går så fort och dom växer så det knakar! :)
Om bara 2 veckor är dom liksom redo att flytta till sina nya hem. 
 
Kommer nog bli skönt för Rukia att få vila upp sig lite, och komma tillbaka till sin flock igen! I stora buren, utan en massa klängiga ungar som aldrig lämnar henne ifred ;) hehe
 
Men sen så kommer ju två av hennes döttrar komma efter henne till stora flocken, lilla Inoue och Nel. Men jag låter Rukia få ett litet försprång in till flocken på någon eller några dagar! 
 
Idag satte jag in en hängmatta jag sytt själv till de små, den uppskattades kan jag säga! :) Spännande och jättekul att klättra på. 
 
 
Här är en bild från igår på ungarna när dom smakar på färskmaten tillsammans med mamma :)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Men så söta <3

2013-10-05 @ 20:55:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sukilukii

Tack, ja visst är dom söta :)

2013-10-06 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0