Bleachkullen 5 veckor idag! ~

Idag blir alla råttungarna hela 5 veckor! Igår och idag satte jag ihop de små flickorna Nel, Inoue och Lily med de andra damerna. och idag fick även alla 4 pojkar Ishida, Kira, Chad och Ichigo flytta in med de andra pojkarna med! 
Det har gått hur bra som helst och för mig känns det jätteskönt att ha fått ihop alla tillsammans i de större burarna! :) Nu är det bara Buddha som ska försöka sättas ihop med de andra pojkarna när Obsidian flyttar. Och när han flyttar kommer lilla Geisha (Proserpina) hem till mig med! :)
 
Idag har jag vägt alla råttor! Även de äldre. 
Ungarna ur Bleachkullen väger mellan 100-120gram! :)
Reita och Lucifer har växt en del dom med och ligger nu på 260-270gram.
Aoi är väldigt stor, han har gått från 700g till 860 på bara några månader.. Känns lite jobbigt, men han är lite äldre nu med sen så gillar han inte att röra på sig allt för mycket... >.<
 
Lägger upp lite bilder ifrån Introduktionerna.
 
Först kommer bild och video på flickorna.
 
 
 
 
 
 
 
Och sist bilder och video på pojkarna :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Så söta!

2013-10-19 @ 23:18:56
URL: http://fellforbooks.blogg.se/
Postat av: Annika

Söta :)

2013-10-20 @ 12:18:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0