Bleachkullen är nu ca 4,5 veckor gamla! ~

Nu när råttungarna börjar bli tillräckligt gamla så ska jag idag låta mamma Rukia få flytta tillbaka till de andra stora damerna igen! :) Och ungarna får delas upp och sitta i två andra burar tills i helgen. Sen kommer två döttrar Inoue & Nel flytta in till mamma och de andra damerna i stora buren.
 
Och 2 söner Ichigo & Ishida kommer få flytta in i den stora buren med de andra pojkarna! :)
 
Idag kommer det även vägas! Jag ska väga alla ungarna och se hur mycket dom väger, sen ska alla andra råttor med få vägas bara för att.. :)
 
Nu är också alla ungar ur Bleachkullen tingade, och väntar på att få flytta till sina nya hem! :) Det känns bra. 
 
 
Bjuder på två bilder på min söta snutta och 2 av hennes syskon, som om en vecka är leveransklara. Längtar tills jag får hem henne! <3 (Bilden är tagen/lånad av Anja Weidt).
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0