Bleachkullen, fotostund ~

Idag tog jag ut alla små ungarna för en liten fotostund, jag har dessvärre bara en dålig mobilkamera så jag får aldrig till några riktigt bra bilder. Önskade jag hade systemkamera! Jag som älskar att fota mina små, allt annat än stilla hjärtegull ;)
 
Slänger upp en hel hög med bilder här från dagens fotografering, nu är ungarna nästan 3,5 vecka gamla. 
 
Här är lilla Inoue, nyfiken och systern Lily som kollar åt ett helt annat håll. 
 
 
Lily längst fram och Inoue bak.
 
 
Inoue nyfiken som alltid :)
 
 
Lily tvättar sig :)
 
 
Lily och Inoue.
 
 
 
 
Hela syskonskaran, Lily, Inoue, Nel, Ishida, Kira, Chad och Ichigo som vände baken till. :P
 
 
 
 
 
 
Och så systrarna Inoue t.v , Nel mitten och Lily t.h.. 
 
 
Inoue och Nel <3
 
 
 
Lily, Inoue och Nel.
 
 
 
Flickorna tillsammans med mamma Rukia. 
 
 
Flickorna tillsammans med mamma Rukia.
 
 
 
Och sist några bilder på alla pojkarna Ishida, Kira, Chad och Ichigo :)
 
 
Alla bröderna :)
 
 
Pojkarna tillsammans med mamma Rukia (som inte alls är sugen på att fotograferas...)
 
 
 
Kira, Ichigo, Ishida och Chad. :)
 
 
Sist, pojkarna med mamma Rukia.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0