Burmes hona, Geisha ~

Har tingat en liten Burmes tjej av Anja Weidt, så otroligt söt! Hon heter Proserpina, men hos mig kommer hon få kallas för Geisha! Då jag sedan lång tid tillbaka bestämt mig för att jag velat ha en hona i den färgvarianten som ska heta Geisha! :P 
 
Hon föddes natten till den 14/9-13. Mamman heter  Donna (Burmes) från Maria Lundqvist och pappan heter Devil (Red Eyed Devil) från Peter Braak i Holland. 
 
 
 
Här är bild på fina pappan Devil.
 
 
 
 
 
Och här är vackra mamma Donna, högst upp på bilden.
 
 
 
 
Mamma Donna, med bebbarna :)
 
 
 
 
Bebisarna :)
 
 
Burmeserna
 
Och så en bild på min lilla tjej, som ska kallas Geisha :)
 
 
(Alla bilderna är tagna/lånade av Anja Weidt).
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söta!!

2013-10-02 @ 16:36:02
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Gabbie

Tack! :)
Dom är riktigt söta! :)

2013-10-02 @ 20:15:37
URL: http://sukilukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0