Lite beslutsångest & funderingar ~

Sitter och funderar mycket på hur jag ska göra med min älskade Obsidian, det var ju tal om att han skulle få flytta hem till sin uppfödare igen. Men jag får sån ångest, kanske funkar han bättre med en större flock på yngre individer? Då han inte funkar med Aoi och Bino, tyvärr. Kanske ska man testa att se hur han funkar tillsammans med mina småttingar på ca 6 veckor. Borde gå mycket lättare. 
Det är nämligen första gången för mig som jag har att göra med en väldigt dominant hane :P Så jag är inte expert i  området kring detta. och är ute efter att bygga upp en större hanflock. Bortsett från dominans så är han ju en av de gosigaste råttorna jag har här hemma. Väldigt nyfiken och orädd. 
 
Hmm.. Tåls att tänka på detta. Han kanske kan bo med Buddha, Lucifer & Reita. Sen kommer ju även lilla Ichigo (en bebis från Bleachkullen) som ska flytta in hos dom. 
 
Just detta med att utöka sina flockar, krävs verkligen en del tänkande och tid. För att få det att funka bra och inte göra fel :P Men, efter att ha fått alla fungerande råttor i samma flock så ska jag ta det lugnt ett litet tag med tillökningen till mina flockar! ;) 
 
 
 
Obsidian.

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt :3

2013-10-02 @ 16:05:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sukilukii

Tack ^.^

2013-10-02 @ 20:17:16
URL: http://sukilukii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0