Tassavtryck del 2 ~

För er som kanske undrar hur det gick och hur det blev. Så måste jag säga att det var sjukt mycket svårare än vad jag hade trott, och jag gav upp efter 4.e råttan då det bara blev massa klet och färg överallt. Både jag och råttorna var fulla av färg, och dom ville inte gå på pappret som jag tänkt mig utan gick på mig istället så jag inte hann sätta ner dom på pappret innan färgen var över hela mina händer.. >.< Så.. Ja jag misslyckades. 
 
Jag ska klura ut ett smartare och smidigare sätt att få deras avtryck på, funderar på att bygga som en liten "bana" åt dom. tak och väggar som en smal liten gång, och på golvet lägger jag vid start färgen, sedan papper dom ska gå på (där jag vill ha tassavtrycken) för att ta sig fram till slutet där jag lägger godis :P 
 
Här är bild på hur dåligt det blev, får hoppas det blir bättre nästa gång! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: fellforbooks.blogg.se

Kul ide, även om det inte gick så bra :)

2013-10-09 @ 07:36:17
URL: http://fellforbooks.blogg.se/
Postat av: Sukilukii

Hehe ja, jag får hoppas på mer tur nästa gång! :)

2013-10-09 @ 14:09:41
URL: http://sukilukii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0