Funderingar över fodervärd ~

Har lite funderinga över att låta Aoi och Bino gå på foder, hos en gammal nära vän. Jag vet att dom skulle få det jätte bra hemma hos henne, och det skulle underlätta på ett sätt för mig att få ihop min stora hanflock, då jag vill ha en stor balanserad flock. Då inte Aoi och Buddha är 100% bra ihop, Buddha är lite rädd och Aoi är mer bossig.
 
Men samtidigt får jag beslutsångest, kommer jag sakna dom alldesles för mycket? Dom var ju trots allt mina första råttor jag skaffade mig efter mitt långa uppehåll på nästan 6 år. Så det tåls väl att tänka på ordentligt innan jag fattar ett beslut. Men eftersom det är fodervärd min kompis kommer vara finns ju chansen att jag får ta tillbaka dom om jag vill. 
 
Jag får kanske försöka testa på att introducera Aoi och Buddha, låta dom träffas några gånger innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra :P Bino och Buddha funkade ju så otroligt bra ihop att jag nästan inte ville sära på dom när jag såg hur gosiga dom var mot varandra! ^.^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0