Introducering, två nya pojkar flyttar in~

I fredags var jag och hämtade mina två nya pojkar, som jag väntat på så länge! :)
Nu är dom 5 & 6 veckor gamla. En Black Eubk hane - Lucifer och en Blue Agouti hane - Reita.
Dom fick sitta själva i en bur över kvällen och dagen efter, lät jag dom träffa mina två äldsta hanar på lite över året. Introduktionen gick jätte bra, så det känns väldigt skönt! :) Jag lät dom då efter en stund flytta in tillsammans  i en av de stora burarna. Lite små pip och så efter någon timme. Men förhoppningsvis lägger det sig efter ett tag, då det förmodligen är rangordningen som görs upp. Om en vecka ska även en annann pojke på 5 månader introduceras till flocken, min lilla Buddha. Ska bli spännande och se hur det går. 
 
 
 
 
Första bilden, här är dom precis hemkommna.
 
 
 
 
Bilder från introduktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0