Rukia's kull ~Bleachkullen~ Första veckan.

Mamman Black & Pappan Russian Blue.
Fick den 14/9 en kull på 7 ungar. 

Mamman är en glad, nyfiken, rar och social tjej som gärna vill vara med. Snäll och lugn i temperamentet. Och en väldigt fin mamma, som tar hand om sina ungar jätte bra! :)

Pappan är en väldigt glad, pigg och framåt kille som gärna vill vara med hela tiden. Han är snäll och väldigt sprallig, älskar att få komma ut, springa och undersöka allt. Han är snäll i temperamentet men lite av den dominanta typen. 


Testar på något som är nytt för mig, nämligen gå efter teman..
Temat på kullen är Bleach, alla ungar kommer döpas efter anime serien Bleach. :)

Första kollen på ungarna har gjorts när dom var en vecka gamla, detta kan komma och ändras.. Men som det ser ut att vara nu: 

Honor: 
Hona 1, Black (Nel) -Stannar hos mig-
Hona 2, Blue ev. dumbo (Inoue) -Stannar hos mig-
Hona 3, Blue (Lily)

Hanar: 
Hane 1, Blue (Ishida)
Hane 2, Blue (Kira)
Hane 3, Blue (Chad)
Hane 4, Mink (Ichigo) -Stannar hos mig-
 
 
 
 
 
Rukia 2 dagar innan nedkomsten.
 
 
 
 
 
Förlossningen.
 
 
 
 
Dag 2 :)
 
 
 
 
Alla bebisar, 1 vecka.
 
 
 
 
Hona 1, Nel.
 
 
 
Hona 2, dumbo, Inoue.
 
 
 
Hona 3, Lily.
 
 
 
Hane 1, Ishida.
 
 
 
 
Hane 2, Kira,
 
 
 
Hane 3, Chad
 
 
 
 
Hane 4, Ichigo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0