TIll salu/omplacering

Det är så att jag har rätt många råttor jag letar nya hem till då jag själv inte har möjlighet att ha dom kvar. 
Det krävs lite extra arbete med dessa sötnosar, jag har själv tagit emot dom. Men som sagt, de behöver komma till någon som har tiden dom behöver få för träning behövs då de inte är så jätte vana vid hantering. Pengar är inget viktigt utan ett gott hem med mycket kärlek!

2 black hooded honor finns en på ca 5-6 månader och den andra på 7 veckor.
4 hanar som är black hooded & black hooded/variegated på 1 på ca 6 månader & 3 på 7 veckor.

Dessa råttor har ingen stamtavla eller känd bakgrund. Kontakta mig vid intresse! 0720457763 eller skriv här :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0